2013年3月19日 星期二

開心Blog 聚

同Blog友仔 "加油 加油" 傾計時佢話好耐無見,咁啱我又off 就約埋去中港城柏景餐廳吃自助餐,我有 開飯啦 coupon 咁每人連加1%都係166蚊,都幾抵hehehe~!難怪中午咁多人食。

因為減開肥,食唔到得咁多野揀中午黎最好,如果晚餐黎就好唔抵囉!

加油重有興趣黎我中心做義工,教整盆栽蛋糕添,我當然好歡迎佢啦,因為咁又可以學到野係餐廳傾唔夠,要續攤到麥當奴再傾過,最後要再約時間繼續

好多謝 "加油 加油" 半夜2點做的大包包同意大利米,17小時發酵真係好鬆軟,好好味呀!






 








 
 


 
 

 

 

 
 



 
 

 
 



 

 

 

 

 

 

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味