2011年4月22日 星期五

蕃茄

 
蕃茄有益,可以抗氧化利骨骼生長,最好每星期食3次,羅宋湯、蕃茄炒蛋之外,試過蕃茄蛋炒廋肉,蕃茄蛋豆腐,蕃茄炒牛肉,之後真係諗唔到。要強調一點,最近我家姐會每星期提供一些蛋,為左要消滅佢,所以好多時我會跟埋蕃茄配,請大家不要見怪。



 
 
諗唔到咁多,都係去借本烹飪書,咁可以參考吓人地,增進吓自己知識。
 
 
 
今次這個蕃茄蛋係用微波爐做,幾特別架。

材料都簡單


材料:
蛋3個、九層塔1碗、芝士粉20g、番茄4顆、橄欖油2大匙、
蒜茸1小匙、番茄醬2大匙、法國麵包2片(先烤過)。
 
 
調味料:海鹽、黑胡椒。
 
 
1. 將蒜茸、半碗九層塔、一半的芝士粉、番茄醬、橄欖油鋪底後,放入切碎的番茄,封上保鮮膜微波5分30秒。
 
 



取出的蕃茄,灑上海鹽、黑胡椒調味後打入3顆雞蛋,
再用筷子將蛋黃搓洞後,封上保鮮膜微波3分鐘。


取出蕃茄蛋,灑上切好的九層塔絲、芝士粉,再加海鹽、黑胡椒吊味。
裝飾盛盤,吃時佐法國麵包即可。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味