2011年4月3日 星期日

Gado Gado 加多 加多

記得這個沙律係好耐以前一位舊同事(印尼華僑)教我的。之後大小姐出世家裏先後來了兩位印尼姐姐主要負責照顧好大小姐,叫她們做這個沙律,她們一聽,不約而同第一句就是唔知係乜野來,唔識?吓唔識??



後來我才知她們甚麼都懂,甚麼都識,只是明白識得多,就要做得多,其中一位常常去超市買零食食,但當我叫她到樓下超市買油、米這些好重日用品,她竟然可以話唔識,重問乜野鋪頭來,真比她吹脹。後來諗到她真聰明,獨她一個人去買太辛苦了,兩個人起碼你都會拎d Y。
 


材料:蝦片4片,雞蛋3隻,薯仔1個,硬豆腐1磚,芽菜1斤,椰菜1個,青瓜1條,蕃茄2個。
1.豆腐切厚片入鑊煎至兩面金黃後上碟。
2.青瓜及蕃茄切片擺上碟。
3.先將雞蛋用水煲至全熟,去殼及切開上碟。
4.薯仔去皮切成一口大小放入滾水鍋中煮至熟;椰菜切小,連同芽菜放入滾水中汆燙至軟,薯仔、椰菜、芽菜即可鋪上青瓜及蕃茄面,再灑上乾蔥即成。


5. 蝦片放入中温油中炸至金黃色,瀝乾油即可食用。


6.加多醬有分辣同唔辣,只需要用大熱滾水開即成。


7.將全部材料拌勻即可食用。


小貼士
這個印尼沙律材料無一特別固定食材,可以加入更多蔬菜,而豆腐可以用豆卜代替,而做法一樣。椰菜好多時會用四季豆、通菜代替。唯一不變係蝦片,佢本來是主材料,但來到香港變得比較豐富,除蝦片外會額外用雞肉、牛肉或豬頸肉做主菜搭著食,而且可以配埋飯糰飽肚d。


尼個醬汁配串燒食品都得架。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味