2012年1月22日 星期日

年糕

用有皺紋的—年糕和大家預祝  新年快樂
龍年龍馬精神!心想事成!身體健康!工作順利!
越黎越靚!學業進步!快高長大!日日笑口常開!


材料:
糯米粉340克,澄麵170克,片糖180克,水510亳升,生油2茶匙,紅棗1粒。

做法:
1.用水煮溶片糖,放涼。
2.糯米粉和澄麵拌勻。
3.將糖水分幾次加入粉中,慢慢混和攪拌。
4.加入生油。
5.成了糊狀後,用篩隔去未溶的粉。
6.先把油掃在蒸盤內,再把糊倒入,加鍚紙係面,用中火蒸約75分鐘即成。




年糕顏色會因為片糖而改變,今年用黑糖/原糖(右邊),這種糖只會在11月~3月在市面有售,之後只可以買左邊一種啦。

有一點要留意呀,原糖會苦,同埋唔甜架,所以我有加入1片紅糖下去,咁樣有色又有甜啦

最後一點,記得加張錫紙係面啊~ ~,別好像我忘記了,變作皺紋啊。=_="
 


今年這個配方比舊年那個硬好多,而用黑糖睇起來真係黑好多。但!唔明我用黑糖成本好貴,相比起街賣果d黑到好似炭咁淺左d,佢地係唔係加左黑色素架??

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味