2012年5月25日 星期五

青島旅遊1

Day1 出發~ 青島酒店~海風園~音樂廣場~五四廣場~奧帆基地~海島漁村
計劃左好耐嘅青島旅行,終於出發啦,心情好開心又興奮,以前多數比人帶或者參加旅行團,由自己策劃都係第一次,唔知接下來會點尼。朋友仔係唔同意自由行,但!我拍晒心口話無問題。我地兩個C9無挨瘋乜都無嘅,原來香港唔多青島旅遊書籍,唔想老貓燒SO,只好上網及圖書館搜尋資料,所以都做左好多功課架。

 



青島旅遊6日之旅出發啦

 
把行理check in後到餐廳吃早餐
 
 

朋友仔超喜愛吃粥,佢幫我買左個粉,佢話濕濕地易入口,之後,
我地就搭KA950航機,需然係大機,但就坐無虛席啦。

 


起飛後就送上花生同飲品,之後好快送上午餐,味道同份量都唔錯。




流亭機場這裏效率都唔錯,好快可以拎到行理。




一出關第一件事,買份地圖,8蚊人仔,整個行程
佢出唔小力架,係距離表示差D,行多好多路。




乘搭1號機場巴士到海天酒店,車費每人20元人仔,
到海天酒店換乘出租車到酒店全程都係1小時多小小。


售票處係四號閘出面,
機場巴士係每小時整點開出,本來係送巴士尾。但!
因為航機遲左35分鐘抵埗,變左又可以搭啦。


總其有3條機場巴士線,基本上都經過主要閙市區和景點,
選酒店時可以留意一吓。




之前網路上找到資料話坐機場巴士
都要2小時車程先到,之後睇青島電視,知道有交通管制措施,
路面上的車輪可以用時速30公里行駛,比以前10公里快左好多,可能因為咁無塞車,快左到埗啦。

 


正陽路19號—全程係住尼間五星級酒店
佢位於八大關內,德國建築,比較細只有39個房間。





八大關大部建築都是在1930完成的歐式老房子,
而這地段全屬海軍所有,改建要得軍方批准,內部
係木做,這條木樓梯行嘅時候我會放輕腳步,因為大力D都唧唧聲,怕佢出事。











 


房間地方唔算大,用品都算齊全,係勝在夠靜。
















唔知係我地早,定係人地晏,朝朝早好似包場咁。




套票包埋早餐,供應時間係早上六點半到10點,
每日早餐來來去去都係果d。但!叫做量小款式多咁啦,
每日我地都會帶兩隻蛋兩個蘋果出街添




這裏只有一個咖啡廳,員工七時上班前也會在這裏用餐。

















煙肉—是這裏提供唯一的肉類,真係健康,
尼度以內地酒店黎講,都算ok。
 



粟米—係旅遊區周不時見人賣粟米,一大枝都係2元人仔,
吃落同香港好唔同,無咁甜,有點黏牙。




小米粥,煮得粒粒開花,咸甜味要自己加。



每天早上都會有海帶湯和蕃茄湯提供




爆炒土豆絲—亦是青島十大小菜之一,見強國人,
人人都拎,重要係第一碟清盤,我都食左幾餐
炒得清爽、不糊、辣度不高可以接受,



山東人夠豪氣,一早就飲啤酒。
(青島尼度啤酒興唔凍,你要冰凍一定要特別講)。






內地d蛋糕一向麻麻地,但!尼度d蛋糕都唔太差。














酒店外環境都唔錯鳥語花香,每條路都種植唔同嘅樹,
一條街都有個3~4個公園仔,重有幾個大公園。

 


尼道有道路行車管制,所以車嘅流量唔係咁多,
你可以好悠閑咁週圍行。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味