2012年5月14日 星期一

菇炒五花肉


真係比大小姐玩C,佢個視覺藝術課有個功課(佢主題係婚嫁),

欠做新娘花球同新郎哥重有其他人嘅襟花。我話:吓!

咁你去澳門前唔講。囡:我都唔知點做。

我:咁你同老師講唔曉囉。囡:老師話要完美D,

唔曉就要諗吓點做,視覺藝術課係無得教,嗚~ ~。唉!

無野好講,你都係度喊,重有一日我要出門,只好幫得幾多

得幾多,(我尼d咪係害C d細路嘅人囉,乜都幫d細路諗埋,

咁佢地咪乜都唔識囉)。講低左,又教左佢,我出左門

就唔理,你自己搞掂d手尾佢啦。最慘就係我,無得瞓要盡搞佢。






 

材料:
五花肉10片、冬菇8朵(去蒂頭,先洗過,再泡,冬菇水要留)、杏鮑菇1根、
紅辣椒1根(切片)、芫茜1把、蒜苗1根、蠔油、糖、麻油、黑胡椒
做法:
1. 香菇泡開切對半,將辣椒切絲,杏鮑菇切片狀備用。
2.  蒜苗切斜片,將蒜綠和蒜白分開備用。
  3. 起鍋,下五花肉煸香後,下冬菇、杏鮑菇炒香後,放入蠔油、
冬菇水、糖、黑胡椒炒至收乾,
再放入蒜白、辣椒、
蒜綠拌炒均勻,起鍋前淋上麻油、芫茜即可。





沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味