2010年12月19日 星期日

臘腸雞球

終於收到,搞左幾個禮拜,我地集體訂購嘅臘味收到啦。

尼幾年我地d老細三角短傳,我倆個舊老細去左新老細個舊檔度,新老細帶來佢Office臘味文化,我地見老細買左好多,重係我舊老細特登車過來比新老細,大家好好奇點解要咁神心車過來又好似好好樣咁,加上有同事都係由同一Office 調過來,佢話好好食,咁我地就係咁兒訂左三大箱,試吓啦。

我地又試吓,以咁嘅價錢,而且色香味都唔錯。

本來準備好炒雞球,即時加埋臘腸,你地食過味。

材料:
臘腸1孖,雞扖1支,蒜片1茶匙,蔥1棵,辣椒1隻,洋蔥半個,蕃薯1大個
 
調味:
米酒3茶匙,蠔油3茶匙,醬油1茶匙
 
做法:
1.臘腸洗淨蒸熟,斜切片;洋蔥切大丁;蔥切段,辣椒切片;蕃薯去皮切塊。
2.平底鑊放少許油,下蒜片、洋蔥、辣椒片爆香,再下雞肉炒至金黃盛起。
3.下蕃薯略爆後加水約半杯,用中細火燜至軟後,全部材料回鑊,加入調味略拌即可上碟。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味