2010年12月28日 星期二

深圳一日遊


今次購物拜大少所賜,因為佢係一個路痴來架,我要帶佢去東門買西裝,咁我就順便買吓日用品,順便有咕哩拎野。大少以前要著得比較正式返工,點知,佢越著越 hea 連啲西裝都掉埋,或借比人唔拎返,我成日都話佢,要留反件西裝褸睇門口,佢話個款會過時,唏!好過晒錢去買吖。

一大早來到,只好係大家樂度食早餐,而家食一個早餐都唔平,成26蚊港紙架。

係東門白馬尼度真係乜都有,一早來到人都唔多隻,但一過九點開始人山人海。

d披肩係香港買30~90蚊一條,尼度由5至13蚊一條最貴都係15蚊,
買幾條都可以當批發,但貴d,都係貴多3蚊一條。


午餐吃左碗粉同個包補充吓體力繼續。

上面同香港一樣會派傳單,吸引人,收埋無諗過會用,其中麥當當個套餐只需12.5蚊人仔1份,2份可以為我節省左12蚊,見差唔多返到香港都夜囉,食埋先走。

今次都唔係買左好多野。

而家好多鋪頭真係好精,寫明特價,同佢講價佢重叫你放低唔好買。

d假眼捷毛亞姐話28~36蚊一盒,一場來到買多兩盒,
買左八盒就拉勻計20蚊一盒。

套黑色西裝只需二佰三蚊港紙,個款擺十年都無問題。

係街行時,見好多人圍住晒,所以買左尼兩條尼龍褲,每條值10個大洋,
但好厚,天冷著應該得卦。

平時我係絶對唔會買盒裝奶返來,不過今次有咕哩又帶定架車仔,唔好同大少客氣。另外介紹隻地瓜粉=蕃薯粉,香港只有粗粒賣,但台灣及大陸就兩樣都有,佢炸野好脆身,又可以保持得好耐架,而且尼隻粉同芋泥搓埋可以做台灣芋圓架。
又買左d小肥羊湯底,但佢貴左,上個月都係11蚊人仔,而家要15.9人仔但都好彩有買,唔係尼幾日凍只可以用濃湯寶。

見個C9推住架車掃左1/3車濃湯寶,心想你拎去買都唔使買咁多吖,
攪到我本來拎一盒都忍唔住拎多兩盒。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味