2012年12月17日 星期一

銅鑼灣 漢和Blog聚

Double 媽返左黎香港,咁就借個機會約埋Blog仔一齊食返餐,係銅鑼灣食韓國燒烤,好耐無出省城,嘩!人多車多,D人行得好似打衝鋒咁,驚驚

今次聚會有金魚、Double Ma 、我、Connie,好高興認識到雀后同埋靚婆婆。

漢和唔係好多款式,不過量同味道都唔錯,返到屋企個口都唔覺得乾,即係無乜味精啦,三文魚不停咁供應,重有免費換鐵板,都只係收我地168/位,需然食兩個鍾,都好飽好滿意,要多謝金魚不停咁拎野D生、熟食物比我地,Double Ma 、 靚婆婆、雀后不停咁燒埋比我地食,雀后重教我韓國人用生菜包住D肉,加埋麵豉醬黎食,減低油膩感又開胃。

最後食埋糖水、豆腐花、生果結尾,餐廳有雪糕供應,太飽啦食唔落。

我地食 食 食~ 笑 笑 笑~ 咁又一晚。

同場加映7~11最新開心公仔,一落地鐵見到好多公仔真係好吸引。











IMG_6524















IMG_6530











 

 




 

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味