2011年7月1日 星期五

個天放晴—摘荔枝去

7月1號 ,回歸日 噢!真係好,個天終於放晴,
我係五天工作,又要輪班工作,咁啱排到連放四日假,
 
真係好開心,本來想約個朋友仔去旅行,

可惜佢急性坐骨神經痛,無番三個月都唔會好。

一早起身,真係好早....傻傻地,可能年幾大早起瞓唔著,只好去食個早餐先,跟住會合媽媽返大陸摘荔枝食。

屋企有老大真係好,黏住佢著數都多D,有專車接送。

架車行西部通道。

尼個係唯一人唔使落車檢查嘅口岸,唔使一陣間攪掂。

好快去到西麗,一到 土步 就係食......其實係唔係為食團尼?
 


大陸d餐具成日都話消毒左,但我地都係信佢唔過,你尼。

好大鄉里,d普通話又C過人,人地問食乜主食,攪一大輪先知,係指炒粉、麵、飯同埋尼d包。



我地簡左尼個22蚊人仔一打。


大陸一d地道食店,好多菜式都唔係清淡,唔係好啱我地,
而且普遍是講普通話,但服務員熱情,
價錢抵就無得頂,佰幾蚊一餐真係無話講。

之後  去到果場,老板比個果藍你自己摘,
入場費每位30,任食到飽,拎走要另計。


老板教我地要見那棵,樹梢好高處有小小荔枝,果d先好食。
因為通常第一陣好食都比軍警來摘左,所以樹幹及手爬得到果d都無晒,有好多隨意摘到都係酸,好似尼棵咁唔好食。




沿路行一路試食,係尼度隨地拋垃圾真係過足癮。
 

 

見到尼棵合晒老板講要求,試吓又真係好好味,但!
亞叔見我到摘咁耐都只得一蘿仔,唔抵得爬上樹幫我地摘。

又真係好甜,好爽,好脆,又細核,樹上熟即摘即食好唔同,
連皮都是脆非常好碌,一碌開有還有水水滴出來。



老板話唔好食埋蒂頭果d肉,你條脷會鞋,又會好快飽。

尼度係合我地幾個人之力摘嘅,都有10斤啦。

同場加映臭屁瘌。


結果右下角果袋先係我地摘
 
,其他入埋盒嘅係同老板買嘅。


同場加影...爛屋一間。

尼度係廚房及小露台

客房

主人房

客廳

事原家姐買左個單位建築面積963呎,用左63萬,
係香港真係無肆佰萬都唔得,剛剛收樓,但好多野唔鍾意,
特別係個地板,要揾人重做。



尼個大廈好唔好就唔知,抵就幾抵,過關搭的士就12~15分鐘到。


又快到晚餐時間,五點就到酒樓食飯
 

真係好似旅行團,早早就去食晚餐。













吃埋晚餐好滿足一天,咁就坐車過關又一天啦。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味