2011年8月6日 星期六

參觀麵飽廠




早幾日,好高興咁去麵飽廠參觀,咁大個人都係第一次來:D。




一去到先坐定定,睇吓幻燈片— 一開始介紹公司產品。




接著黎介紹一下麵包發酵原理及制作過程。





再來實地講解及參與制作方法

麵飽姨姨正在分發材料比大家。






並且預備好每人一條圍裙、一頂廚師帽。



又預備好工具及材料讓小朋友DIY。



你地睇吓,大家好認真咁係度創作自己個麵飽。




 
而尼個係我嘅傑作啦  哈~哈~ ^^!

 
就係等待麵飽嘅同時,詩詩姨姨帶我地去左工場參觀漢堡飽的
生產線,又同我地玩遊戲比奬品。

貼心嘅麵包哥哥幫我地由焗爐拎出來,咁小朋友又唔怕辣親。





所有人都做得相當唔錯架,你地睇吓,創意無限呀,正。
 


 

 


玩左咁耐都有點肚.......餓啦.........。


 




麵飽廠又有茶點招待大家....呵~呵~!

活動結束重有伴手禮,每人有一份。





裏面有乜野


我個傑作好似無咁靚仔啊!he he 

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味