2012年8月11日 星期六

口水雞

 
 
個個都講口水雞,只因荃灣及好多地區都有口水雞賣,重要排晒隊添。




今次我都襯熱閙,整番個口水雞先。





好耐之前係國內食係無乜汁,但又麻又辣幾過癮的,但香港賣尼d又偏酸酸地又多汁,我又唔係幾喜歡,今次我整係啱我自己口味,只有小小酸,多些麻小小辣的。



煲一大煲沸水,加入1湯匙鹽,兩片薑及蔥,放隻全雞入去,待水番滾後,加蓋熄火焗半小時,浸熟隻雞後過冰水,這時雞就可以撕肉啦。

用3湯匙油爆香花椒粒及乾椒,隔去渣渣後,剩下的花椒油可給口水雞調味。



調味:蒜茸1湯匙,蔥粒3湯匙,薑茸1茶匙,指天椒2隻,花生碎半碗,芝麻1茶匙,椰糖水2湯匙(椰糖較香可用砂糖都得),鎮江醋4湯匙,生抽12湯匙,清水5湯匙(喜歡酸可加檸檬汁,但偏向泰國一d) 。


把調味汁料拌勻,冧在雞件上,再加上花椒油麻得夠過癮。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味