2012年8月4日 星期六

Blog 聚

Double lron Legs 暑假返左黎香港,約左她上水食飯,
未見面時好緊張呀,之後大家都傾左好耐,不過第二天我都要返工,
未能盡興所以都唔好意思,只好有機會再約過。


我地係這間店叫 串 到食,佢係任點任食,食物都唔錯有點水準,
初初試吓佢,點好多野上黎都好小份量,又望吓隔離左右,
都好袖珍,咁放胆點野食,誰知...........


我地每樣都係剔1,即係1件la,諗住咁樣可以試多幾樣啦,

唉~!好多上枱原來係1碟碟的。



結果我地成枱都係食物 ,你地話C唔C,重要攤埋隔離枱添,
好彩有兩張單重未落添,為左清晒佢地唔浪費,無得食甜品囉。


Double lron Legs 送的伴手禮,最開心的是我家大少姐,
第二天己經把它幹掉了。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味