2012年8月17日 星期五

又到包包時間

0....好耐無介紹麵包,不說重以為潛左水,不是 不是,只是經常重覆同一款口味,樣子又不四正,就不好意思話比大家知

近期作品,先來一款鴨胸肉包,幾好味,係多油D

 



這個有餡包的食譜是跟小花媽做的,因為好食又鬆軟,一直食唔停,連我D同事都讚不絶口,個面烤得燶左D ,不好意思。



大家睇吓係唔係好正尼,索埋D鴨油同鴨汁,好味到暈。跟住第二款......


這個用黑糖去做的黑糖餐包,顏色是有點深,但!還未到黑提子飽包個程度囉。 同我想像有點距離。



再黎是义燒包




接著是爆笑腸仔包



接著做番個似樣黑面神花花腸仔飽包 la.......唔似...睇多張相。


哈)))))  又告一段落,下次再同大家介紹過。



沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味