2012年10月13日 星期六

大埔梁九記


再約Pansy去梁九記,同行重認識埋金魚添。




因為上次係東記食上海麵時,同枱唔識嘅太太介紹,話李記D凍檸茶好好飲,會同你篤埋檸檬,重可以多冰、小冰、小甜,重有三文治都好好食,如果蛋冶重可以去蛋黃添,總知你想點就點,嘩!無得頂。



本來想買茶過去東記食麵,但!東記無開,只好係李記飲吓佢D茶同食三文冶la。




D茶真係唔澀架,好掂,可能佢d糖落得重,蓋過d澀但又剛剛好,所以唔覺好甜


三文治可以烘底又得(當然加錢啦)多餡又好味。



本來正想話食三文冶唔飽,要叫碗公仔麵,但!好好奇,點解枱枱都有魚蛋粉
大埔D人真係好,佢地會知無不言,言無不盡,搭枱位太太話比我地知,欽記D魚蛋粉好出名架,咁我地唔食公仔麵去叫三碗魚蛋粉,佢地即刻送過黎比我地。


魚蛋粉重搭埋舊魚皮,重好貼心咁拎埋辣椒油黎(好辣架,小心~ 小心~ ~ ),呀太又同我地講,D魚皮係唔係好好食尼?又唔薄重有好多魚肉,佢係街市對面,振興出品黎架,佢D魚蛋煮時唔會脹大架,其實你地可以係後邊街林記度買點心過黎尼度飲茶都得架,佢D點心又好得架。

咁我地又問,尼度重有D乜野好食,呀太又話後街間有記,賣D砵仔糕好好食架,佢係用米磨粉漿做架,放到夜晚都唔硬架。

可惜我地去到佢無開門,隔離妹記D亞姐好好人即刻同我地講,佢星期三休息架,咁下次要留意吓想食砵仔糕唔好星期三黎啦。



梁九記真係非一殷凍肉店,乜都有,價錢樣樣都比人平小小真係唔錯。




咁無砵仔糕好似唔係咁盡興,走去食碗豆腐花補數。



振興貨品款式同梁九記差唔多,但!無梁九記咁多咁平,但貨色却是高一級,澳洲龍蝦都有得買100蚊一隻,二隻只賣180蚊添。



金魚提我大家唔好買咁多野,
因為冰格唔係好多位,好多野都有拎上手,但諗諗吓又放返抵,只好忍痛買住多先,其實重有好多野想買架




尼度係今次戰利品,最可惜係無晒春雞,只好下次再買啦。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味