2012年10月31日 星期三

結婚二十週年紀念

見好多blog友仔結婚廿週年紀念,數數手指自己剛好二十週年,而且剛好是這個月,大驚下,先下手為強,質問大少記唔記得今年今個月係乜野日子,大少當然唔知,但!都好鎮定表示,緊係知啦,重話你知唔知係邊日吖。C立!我真係唔記得正日是邊日,想左好耐又揾左好耐,唯一物件都只係早二日揾到,好彩趕得切認叻



本來想訂意大利菜,但!好遲訂位只是入左9點後的後補名單,最後!這晚到會景食自助餐,每人包一隻大閘蟹。被安排坐一個不起眼的門窗口坐,本來唔係幾好,不過我係村姑一名,食長腳蟹、大閘蟹、大蝦,我會用手碌殼,咁 最好無人見到啦 ,食左乜野大家睇吓。


















前菜都食左兩碟^^~









鵝肝真係好好味,入口即融化,只是怕太高膽固醇,食一件好了。
食左咁多凍野,要飲返碗熱湯先得。





大少的豬展湯



我的海鮮湯,有淡淡檸檬葉同埋香芧味幾清新,這裏的麵包,非常好食,真係好恨再來一碟 只是個肚空間有限。













每人一隻大閘蟹,亦係我今年第一隻。





焗龍蝦湯好正,每碗有一件龍蝦、一隻大蝦、青口同埋蕃茄。









左邊松露蒸蛋(同普通蒸蛋一樣無特別),右邊蟹腳蒸蛋,好鮮甜。





三文魚必食




右上角兩塊網燒和牛真唔錯,入口冧滑^^~



重有好多款甜品,但!實在空間有限。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味