2012年6月1日 星期五

青島旅遊8

Day2 中山公園~青島觀光電視塔~湛山寺~基督教堂~訊號山~棧橋~春和樓  



由訊號山步沿沂水路到棧橋會經過青島郵電博物館。



沿著海濱走遠遠都己經見到迴瀾閣。


沙灘有好多人玩水上活動,搞到我都想踏吓水,但!
朋友仔叫唔好,玩到一腳沙點搞。


棧橋建於光緒十八年(公元1892年)是青島最早的碼頭,
其後多次修建和整修。如今此橋寬八米,全長四百四十米。



棧橋是青島象徵,有人話到青島的遊客如果沒有看一看棧橋,等於沒來青島,棧橋位於中山路南端,橋身從海岸探入彎月般的青島灣深處,橋盡頭具有中國民族風格的翹角重簷建築,端莊地安坐於碧波之上,在海岸周邊眾多歐式建築襯托下,顯得別致,有「長橋遠引」的美譽。棧橋南端築了半圓形防波浪,堤內建有民族形式的兩蹭八角樓,名『迴瀾閣』,遊人    立閣旁,欣賞層層巨浪湧來,拍打堤壩,「飛閣回瀾」被譽為「青島十景」之一。
 


棧橋另外一邊沙灘有好多紅礁石,重有好多人係度揾野。
朋友仔話危險叫唔好落去,但!我話睇吓D人做乜,佢先由得我。



原來海邊商機無限,小販把海星放入水裏
喂食海草同埋吸引游人賣,有人賣水桶及漁網比人捉魚仔。







我就同自己個影係岩紅礁石上面一齊玩水。



尼度d水好冰凍,水裏有好多海草同海帶。






八掛完一輪之後,我地行到橋盡頭睇吓。


 迴瀾閣是一個小型的展覽館,
經常舉辦一些美術、攝影及其它藝術展覽。



係棧橋送走今日的夕 陽後去春和樓食飯。



今餐簡左尼間春和樓食飯。




百年老店由裝修到招呼,以及菜式都好舊式,我諗.....
外國人一定歡喜到C,但.......我就唔覺有乜出色。



我又氾一個毛病就係無點冷盤同主先食,待應提醒我無叫這兩樣東西,加埋之前點左3個菜,因此今餐食6個菜。而且朋友仔重感冒,口味變得有點南轅北轍真係............



涼拌粉皮—附帶埋一碗好香嘅芝麻醬。朋友仔話:杰塌塌,應該加D水,好似有點壞,酸酸地咁嘅。(呀!C得....人家加左醋咪酸囉。)




鵝肝茶樹菇—嶗山出名菇類。朋友仔話:乾爭爭,無味無道你應該叫碟菜先啱。(唉!人家爽脆如竹筍口感,用鵝肝吊味,你咁講,我唔識講。)



乾燒對蝦—朋友仔話: 無乜特別吖,咪又係蝦。(唉!對蝦青島特產及十大小菜之一喎,差唔多都要知係乜分別架。)



春和樓出名香酥雞,先用十幾種中藥醃制,先蒸後拆骨,再去炸,上碟完成重成隻雞樣。要求香酥肉嫩。

朋友仔話:把鬼,炸又唔係炸,肉柴到C,無黎味道。聽完佢講我即刻暈低,想話比佢知尼個係百年老號店家嘅得獎名菜,重要係青島十大小菜。


蒸餃—朋友仔點左羊肉餃,但!我知這裏出名係三鮮蒸餃,所以多點一籠。



朋友仔話:尼個係羊肉,一定係,叫一籠咪得囉,點咁多食唔晒。



邊個係羊肉,邊個係三鮮我真係分唔清,但都好食,質感夠紥實,味濃。


今次真係食得好飽,一定要散吓步先返酒店。


劈柴院正好在春和樓後便,咁自然到這裏散步。


圓形盆上就是這裏出名的鱍魚。

劈柴院地方唔大,但內有各式小食,排骨飯、蛋蒸海胆、三鮮鍋貼、
爆肚、烤魷魚、豆腐腦,似美食坊多過景點,所以行完一圈就走。



沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味