2012年6月4日 星期一

青島旅遊12

Day 3  青島啤酒博物館~迎賓館
~小魚山~康有為故居~天后宫~台東行人街




離開康有為故居沿著斜路走,走約20分鐘就是沈從文故居
 



 


 


門外有牌介紹沈從文生平 

 






沈從文現代小說、散文家,1931年至1933年於青島大學
中國文學系執教,期間就是住在這裏。 









下面段對話大家可以跳過,對你地係幾無聊。 




係康有故居出黎,我對朋友仔話:而家好晏原定要去果d故居要取消。 
朋友仔:吓!唔得,點可以唔去其他D故居。 
我:.....................  咁好啦,我地沿著這條福山支路向上行到福山路轉右啦。 
行左20分鐘,到左閘口,朋友仔要推閘入去。 
我:唔入得架,係人地住宅黎。 
朋友仔:吓!咁唔入得,走黎做乜野呀。 
我:......    (心裏面笑到肚痛,想講之前咪比左好多資料比你,你無睇咩。) 其他好多都係咁架。 
朋友仔:咁!唔去啦,唔去啦。 












 


係天后宫側有一間坡井貞一舊宅 







天后宫—民俗博物館,
地址太平路19


 












青島天后宮,始建於明成化三年(1467年),距今
已有500多年的歷史,是青島市區現存最古老的明清磚木結構建築群。 

 







 

民間年畫及剪紙功藝 



 








  500多年前初建成時,天后宮由三間聖母殿和龍王財神兩配殿構成。後歷經明、清、民國等七次維修擴建。1996年,青島市政府對其進行全面修復,並將其辟為"青島市民俗博物館",於1998年12月26日正式對外開放。











除戲樓為琉璃瓦蓋頂,其他建築物均為清水牆、小灰瓦,且經蘇州式彩繪點染,雕樑畫棟。在整個青島地區的古代建築中,青島天后宮的建築藝術和彩繪藝術都冠絕群倫。













 





 

山門對應的是天后宮正殿,正殿內供奉天后媽祖,這尊媽祖像是由整條樟木雕刻而成,並且在媽祖的福建故里莆田開光分靈,高 二點八米 ,是目前世上最大的木雕神像之一。媽祖像兩邊還雕塑有護將千里眼和順風耳。整個正殿內顯得莊嚴肅穆。正殿兩邊分別為財神殿和龍王殿,正殿兩邊廡房為民俗博物館,展出民俗文物一百多件,集民間工藝的大全。 
















天后宮前有四棵冬青樹,每棵冬青樹都掛滿祝福句,應否叫做搖錢樹尼。






之後乘出租車住台東步行街。


 

兩旁的建築物都有彩繪外牆,






台東步行街位於青島市台東三路,於94年以後,
由市南區劃分至市北區,市政府於98年以後規劃為商業步行街。










這裏有部份提供小食。





安來勿仰






尼間係朋友仔見多人幫襯,都未知食乜,就拉我坐下,我無意見,因為之前有好幾餐,係去網上介紹嘅店鋪,去到都消失左,另到我地白行多次,咁唔想朋友仔辛苦,就聽佢話坐底食。




係青島點菜好方便,同老板講,你地有乜野好食架,
佢就話過比你知,重會因住人數介紹比你。這幾樣係尼間店出名,
老鴨粉絲湯10元(要強調一下,無老鴨湯平2元架)


 





老鴨湯餛飩(蝦仁)7元,原來佢湯底係用鴨架黎煲嘅。
(係山東食湯麵,全是用煮麵水做湯底,叫原汁化原食喎。)
所以見當地人係飲晒D湯架。


 




火燒1元





 


鵝肝5元,上海飯團2件3元,飯團同我地    飯差唔多,但無油炸鬼,但有咸蛋黃。











沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味