2012年6月6日 星期三

青島旅遊19(下集)



 


  
花石樓係八大關最有代表性建築物,地處紫荊關路南端與黃海路交會的路口,黃海路18號,面向大海,花石樓設計師為劉耀郴,建築形式以哥德式融合俄羅瑟風格,彩色玻璃鑲窗,以不同外表效果的石頭築成樓體,故稱「花石樓」。花石樓初為俄國商人淶比池的私宅,後賣給英國人,這裡曾是英國駐青島總領事的官邸,20世紀40年代末,蔣介石曾住過此樓。



 
 
  













地下部份房開及一樓大部份房間都關閉,而開放的只是賣記念品的,
露台可以望外面浴場景色















離開花石樓往海濱去,沿途都有新婚夫婦拍照,似乎今天全都被他們攻陷。
 






大家都忙~忙~ ~超忙不停咁補粧,換粧、取景,為嘅係一生人一次嘅靚相。








人太多,以為係宋家花園會好D。



















出名景點如,居庸關路14號花園,都迫滿人,只因當年曾作宋家花園外景場地。


















公主樓位於居庸關路10號(即是宋家花園隔離),為丹麥風格別墅,
據稱為迎接丹麥公主的到來而建。
 



居庸關11號













居庸關11號,位於宋家花園的對面是一座日本現代仿歐式建築,曾作為紀實性影片 《風流女諜 》中日本間碟川島芳子在日本的家外景地。解放後,陳雲、彭真、徐向前、羅瑞卿、劉亞樓等曾在這里往過。





佢地好專業架。





人多一時間都幾熱閙,連小販都聚集。見咁熱鬧我地都買件
煎餅果子坐埋一邊睇人又睇景,有新人襯托個景都靚d。
















元帥樓





元帥樓位於山海關路17號,是一幢二層的日式洋樓。中國十大元帥中的徐向前、羅榮桓、彭德懷、劉伯承、賀龍、葉劍英六位元帥曾先後在這裡下榻(其餘四位是:朱德、林彪、陳毅、聶榮臻),故稱元帥樓” 賀子珍也曾此逗留
    樓內設有3個套間。樓前有一個美麗的花園,園子雖不大,卻有假山小湖,竹影婆娑,綠樹成蔭。



 

在這片區域中,有200多棟建築,包括了俄國、英國、法國、德國、美國、日本和丹麥等20多個國家的建築風格,被譽為「萬國建築博覽會」。



 

玩左幾日又係時候返香港啦




由酒店幫我地call定車去流亭機場,45分鐘車費用只需84元 








乘搭嘅這班航機較黎嘅細架,重好滿添。就係咁出左D意外,我中左頭獎 嗚~ ~ 。






有個強國人係我頭頂,把行理搬黎搬去,搞到跌中我個頭。
空中小爺為我檢查,發覺紅腫一片,為我送上冰袋,連其他空中服務員都跑來慰問我,重千叮萬囑,係黎緊日子有甚麼頭痛,暈,嘔一定要通知他們,會安排航空公司嘅醫生檢查及負全責,好彩扶左冰好返好多啦。







福無重至、禍不單行返到香港,航機停在停機坪後,機長發出廣播,因機場3級雷暴,一切活動要停止,直到安全為止,白白坐左45分鐘之後落機,取行理又要等遲左3鐘先可以返屋企。








今次旅行總算完滿順利結束,最開心最大收獲係我,D破爛到C嘅普通話,竟然同人溝通到 難為佢地重話我講得好,佢地真係好人,每個都係估我講乜,跟住重覆一篇我嘅說話,有時加埋筆談,係外地學語言真係容易好多。朋友仔對今次行程就覺得麻麻地,佢都係鍾意跟團多D。









沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味