2013年2月8日 星期五

南相乳蛋散




做人同做蛋散真係唔容易架~ ~ 一定要出多D力,將粉糰轆到紙咁薄先脆架

今次唔用五香粉我加入左芝麻同南乳,咁香D同埋顔色靚D,我做時係有個份量,但當中都有加材料調整,你地有興趣可以試小小玩吓。

材料:
麵粉 200 克 、生粉 25克 、發粉2茶匙 豬油3湯匙 (可改用其他菜油)、蛋 1 隻 、清水30 至 40 毫升 、鹽1/2 茶匙 、南乳半茶匙、黑芝麻少許。

做法:
1.將麵粉、生粉、發粉、黑芝麻篩入大碗中,加入蛋、南乳、水、豬油/其他油 ,搓成粉糰。
   2.在工作桌上灑上乾麵粉,用棍壓薄, 用小刀切成長方形,在方格中間切一刀。將一邊粉格穿過另一邊,成蝴蝶狀。  
3.用中火炸至金黃色,用廚房紙吸去多餘油份待冷即成。



沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味