2013年2月2日 星期六

Traning

一年一度District Traning 今年係大棠郊野公園舉行,話得team building 一早約埋同事同進同出,吃個飽飽早餐,因為中午要野外煮食,唔食飽D容乜易煲燶飯時咪要餓住個肚返屋企

專車接送往目的到(訓練嘅野,唔係要由山腳行上山咩),分好組後開始上午活動,天氣都唔差,唔太熱唔太凍,平時小行,行左個半小時斜路都有D腳倦,但見到之前好多龍友瘋影嘅楓葉,今日得返枝梗 過果D關都好容易,中午用gas煮食,重要3餸1湯,設計餸菜及煮時,發覺大家(包括我)講天下無敵,食完飯休息一下又要開始團體遊戲,最後我 team 符碌得第三名。

晚上,同朋友仔團年?因為佢訂左張枱,但屋企有3個人唔黎,我去鄧腳,蝦!吃得係普通左D,但又唔貴喎 $1488 全包 ,重好過自己煮


 



尼度出名米王同炸兩,有香港友入親黎一個人都食兩碟炸兩,當然粥唔及發記好食,但好過國記好多好多!
 


成八十幾人架,聽埋訓話就可以出發啦













楓葉就無乜啦,見有幾棵不知名樹,開滿粉紅色花好靚,樹腳還灑滿花瓣,真是好看











本來擔心要用柴炭來煮食,一見到這個陣式即刻放心晒,因為除左米之外,每樣加一加熱都食得,我地組成11個人,有兩位男士唔夠飽,要過隔離添飯,食飯時收到風,大會怕我煮唔掂飯,預左每組5個飯盒,可惜送得遲,食完洗埋碗,係度吹水先送到,最初以為煮飯要計分,所以都擺得好靚咁,博加分,哼!
 











晚上!朋友約埋我食飯提早團年,佢話佢地家人口唔多,約埋我地人多熱鬧喎!


沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味