2010年11月30日 星期二

水煮魚


打邊爐,用的是水煮魚嘅 — 麻辣湯窩。

今次做水煮魚係一個簡易版,大家可以買這種湯包,
價錢都好便宜8元人仔。但如果你有興趣自己一手一腳做個湯底
都可以跟住下面個網址動手做架。
 

內裏有三個包裝,紅色這一包是湯底,本身好夠麻辣味,一包係味料係
鹹味來源,另外一包係辣椒乾及花椒粒,想刺激d就要落埋佢la。

詳細內容你地自己睇la。

水煮魚基本上就是這些材料,但我把魚肉食完用來打邊爐,
都很好夠味。魚我是用大魚,街市無頭賣23蚊一條,記得啊,
這個四川菜不需用靚魚,重點要求係麻、辣及魚肉滑溜溜。

用油起鑊加入拍扁蒜粒,薑片,紅色醬料。
爆香後加入蒜白,鹹酸菜,水,味料包(我只用半包),待水滾起。

若你食得辣,這時加入一半辣椒乾,花椒粒。
但我無加因試過又領教過,會頭頂出煙。

把大魚略為切開數件,放入鑊中煮至剛熟,
加入大豆芽菜,芹菜即可熄火。

原本水煮魚上枱時係無火,要用一個大面盆轉過尼架。

煮的時後是一層一層鋪上去,轉過來也是一層層疊上來。

再把魚鋪上大豆菜面。

把鹹酸菜,蒜鋪在魚上。

把湯汁淋上再加上芫茜及芝麻。
 

記得啊!把辣椒、花椒放在芫茜面上,最後燒熱辣椒油,
淋在芫茜上即可,這樣就會紅噹噹非法好看,食落又刺激。
但!我無做這個動作,大家一齊動筷吧。

冰豆腐,早幾日,煮豆腐剩左放入冰格,今日拎來打邊爐最正。

這個湯底都好重口味,係雪櫃摷左d豆腐花當甜品,解吓辣

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味