2010年11月20日 星期六

肇慶裹蒸粽

肇慶粽出名,所以今日來尼個肇慶民間裹蒸工作坊立。

肇慶包嘅粽同我平時食有好大不相同,她是用冬葉包,所以出來嘅顏色綠綠地。

把晒乾嘅粽葉吊起來做裝飾。

據我個同行肇慶朋友講,汆完冬葉一邊有白毛,要趁熱用擦
擦左d白毛,唔係會澀(應該係杰杰地)架,而且佢地一年中有半年都係度食粽,
特別係過年用粽來做手信架。

尼個布景真係做得好有農家風味呀。

大家係食堂等粽食,d枱椅係好耐無見過果隻,
亞姐話每枱坐10個人,人齊有得食。

亞姐係度番熱,每樣比大家試小小。

左上角新產品用珍珠米做嘅粽、左下角係蜆水紅豆粽,右邊個傳統豬肉粽,
而據朋友講,她媽媽係要煮到米同餡都化晒,完全揾唔到米粒嘅,尼到重未合格,
不過味道都算好,就算無加砂糖都好有味道。

跟住來到食堂隔離個掃貨區,嘩!一屋都係粽。
這些大大個傳統豬肉鹹蛋黃綠豆粽都係賣8蚊人仔,係唔係好抵尼。

一場來到一定買番d,價錢唔貴,所以來尼度嘅人見佢地買得都好盡興,
係咁掃,呵~ 呵~益左導遊添 呵~ 呵~ ,而家有埋真空包裝,真係好方便。

我就係咁易,聊表心意咁la,記得端午節我好似無食,而家補反la 。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味