2010年11月23日 星期二

肇慶七星岩公園遊湖

來到星湖,一定要影番張牌坊相,因為係朱德委員長題字架。
(其實係尼度無乜好野影  呵~  呵~ )

記得細細個第一次出門旅行,就係來尼度,影左張到此一游,所以先有
印像,成三十幾年前囉,果時有批文落來比街坊會攪,通知幾時有期、
有車、有住宿、玩邊到好巴閉架。

番一趟大陸好似打仗咁,係上水搭柴油火車人又多車又疏,有火車
來要由窗口爬入去,係羅湖過中方關時,要排隊比解放軍寫附頁,
過檢查每人要翻箱倒    咁查,一個燈胆都要打稅,六點幾出門,成團人
出晒關(果時一出關口係而家火車站大門口,對落重有成3層樓高石級架)
都過左中午,大家都辛苦,跟住搭旅遊巴到酒店,啲坐位係硬板朾又窄,
第一日係無行程,因為接待我地果兩位姐姐係公務員,
佢地係八點開工,四點收工,遲左收工佢地己經唔高興,我
太細個都辛苦到想都唔夠胆,你地可以想像佢地D晚娘面係點

而家有埋游船碼頭,重有好多類型唔同嘅船。

記得果時係有個伯伯扖艇仔,一隻船坐十個八個人到。



而家個湖大左好多?原來係用人工擴大左,將周邊魚塘,
道路都挖埋擴大佢,部分水深有12米,以前d市民會來游水,
個時湖水幾好架,我地重有團友忍唔住跳落湖游水添。

以前細個睇唔明尼七座山,而家都係睇唔明,不過有人話正中果個係
第三峰而且裏面有岩泂因而這裏得名,後面白色果個係第五峰,
我都睇唔到尼七個山係唔係成北斗七星列陣,咁你講我就聽la。
 
而個間肇慶七星奧威斯渡假酒店就係裏面,但大家記住喎
七星係因為佢位於七星岩而得名,唔係佢個級數係七星喎

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味