2010年6月13日 星期日

韶關飲食話你知

今趟行程好多相要執,而且天氣實在太差,
軟件(我)同硬件執相能力有限,攪左好耐有d餓,我地先講吓食先。
 
 
 
 
在韶關,除了在丹霞山及清遠那兩餐外,我們每一餐差不多在同一條街,
但  唔同餐館裏用餐,而我地成日同導遊說,
餐單是不是和隔離借, 因為每一餐有八成相似嘅。

每一餐大概都是八餸一湯,白飯任裝。
記得這餐湯是紅蘿蔔粟米煲豬肉湯,第二餐野葛菜煲豬骨,
第三餐是冬瓜煲老鴨,第四餐是木瓜煲大魚尾湯,第五餐是
五指毛桃煲豬肉,全部足料靚湯,香味十足,完全無味精。

雞尼,這餐鹽焗雞,下餐薑蔥土雞,第三餐烤雞及冬菇紅棗蒸雞,
第四餐白切雞,第五餐泥煨雞。

這個燒鴨有反叮過,反而第二餐琵琶鴨新鮮熱辣辣,好味。

這個釀豆腐每餐都提供,分別只有誰家豆腐比較滑身,
都唔明點解煮完都好似豆腐花咁滑。

今餐係芋頭扣肉,重有蓮耦扣肉,係未吃過梅菜扣肉?
最好食係最後一餐嘅紅燒嫩豬肉。

茄子釀肉,有餐係盤龍茄子。

粉葛蒸肉絲,這個粉葛可能嫩又薄,食落真係無渣。

唔記得佢講乜乜極品煲。

這道銀杏五彩丁,是當地11大名菜之一。

燜魚頭煲1.2.3...次,都見過佢幾次。
 

尼碟苦麥菜,又係見過好多次。
 

每餐都有一個果盤,要數這個是最精緻的了。

我地枱共九個人,都唔係大食,所以剩左好多餸。
 

下一餐間餐廳係我地右手邊,大約2個街口就到。

好快又晚餐,嘩!今餐重剩得多 ,哈。

唔今餐大可以la,哈哈。

今晚可以一嚐到當地名菜,就是這個糯米釀豆腐。

 

玩完陽元山,吃中午飯。
這味特別餸,你估吓係乜?最初我地估係燜羊肉。

原來係野豬肉,都幾好味唔Un,好多薑同辣椒一齊燜,又唔肥但爽。

莧菜食得多,紫莧菜食過味,當地人叫佢做觀音菜??唔明。
 

苦瓜炒豬肉

一開始導遊話,係山上食用一般係差d,點知尼餐係最好味一餐,
見我地食咁多就知la,而家先知係山上好多野並唔係無可能,只是做唔做。

跟住尼餐食裝修立,所以菜式就麻麻。

上面d龍蝦係睇我地無得食。

第四餐尼間 近水樓台園林食府 餐廳乜都大,都幾利害。

漁池大

開放式廚房又大又乾淨。

連d菜都一目了然咁放係度。

我地張枱大到離譜。

環境好招呼好餸菜唔好,哈哈。

再來介紹吓住間酒店提供早餐情況。

我地間酒店開業左2年,但餐廳只是開張左半個月。
 

酒店係外資,有牌証明,另外佢有對山區捐資助學,
有同一些住客交談,好多要到山區中、小學探訪助學嘅香港朋友,
好多都會住這裏。嘻嘻,我地老師個 向山舉目 唔知係唔係都住這裏。

我地行程兩天都是住這裏。


房間比較細,但就新正,位於市區,方便買野行街咁la。
 

 

隔離有間體育館,所以環境都幾好唔係樓景。

但間餐廳就弊la,佢地方唔係好大,但今次同時間接待左四個旅行團。
 

七時開始有早餐供應,第一天我地七點半來到無位,迫住坐係門口臨
時加嘅枱板到食,後到嘅人重係大堂D梳化到食,排隊人多,
食物供應慢,第一餐2個人只有拿到以下食物。
 

 

 

 

 

己經無杯用,再慢小小碟、义呀,食物都無得供應。
聽人講昨天宴到,有早餐劵都無得食。
 

第二餐,我地有經驗,七點就落樓,去到餐廳只剩二個搭枱位,
走去取了第一輪(一個人)食物上圖後,想再去添已經是零零落落,
得返炒麵,蕃薯咁而且又開始無杯呀,碟呀咁。
食完早餐我地就離開韶關出發坐3個小時車去清遠了。
 

午餐就係尼到.....嘅對面樹林實景。



今次可以食到佢地嘅招牌菜當中桂花雞蛋、巴馬香豬、
野生山塘魚、桂花走地雞。

巴馬香豬



野山山塘魚

桂花雞蛋

這個紅燒嫩豬肉,是用巴馬豬做,非常香同爽脆。

這個桂花走地雞,用泥煨雞方式煮。

越食剩菜越多。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味