2010年8月19日 星期四

台灣出發啦

今年秋天之後我會讀一個課程,咁樣較忙,所以趁大小姐放暑假,
想一家人去一次旅行,以免第日難抽時間。
但我未出發個心己在躺血,誰話女人錢好賺,我話男人錢重好賺,
我家有兩個先洗未來錢的人,我成日睇電視廣告,果個急先鋒,
同埋孖生兄弟時,個心就會係度嘆氣,可能有日我就需要!
我本來只想係附近玩反2、3日,大小姐扭計唔去,大少提議到台灣,
佢地兩個一拍即合,我想到要幫相機加些簡單新配件,誰知他們竟然
會討論到購買一部新相機,理由是大小姐上高中的視覺藝術課要用
相機,一來我個兩部都舊,二來唔想同我爭機用(喂!我有兩部Y),
就咁,我家又多一部新相機,唉,學我老豆話齋:唔得錢完(請用客家話講)。



科技進步一部普通DC嘅功能,己經蓋過晒我以前一部手動機的能力。
而且為左競爭增加吸引力,後備電,保護貼,义電器,
手機繩配件一應俱全。係無相機袋?蝦點解尼。
但佢又送腳架喎。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味