2010年8月3日 星期二

入台證 攞到啦

琴日去左金鐘中華旅行社做左入台證,三個證225蚊,
比起托旅行社做慳番435蚊。但要等好彩上網做晒資料,
帶埋小說咁就唔使咁悶 la。

大少問點解唔做落地簽証,我都唔知點答?我又多疑心無理由直講怕出
唔到証、到時人多要排隊,(我地跟旅行團)左住晒大家時間咁架。
而且大少上次去台灣係10年前,由老細話要去到出發,得好小時間,
果次好驚險,所有証件(包括BNO)都係做快証,有專人辦理(大少係舊
公司做到部門經理,個團全部公司高層,一半旅遊一半視察
環境,果時做入台快證又多手續,又要公司信,果時費用公司包晒,佢
老細話錢攪得掂就唔係麻煩,尼句之後成為大少座右銘,不過公司之
後執左),我又慳家樣樣要做保險一早搞掂到手我先安心架馬。

又真係好多人架。
係尼度又係好得意一入門口見好嘈,d人係度罵地方細,工作效率低,連燈光弱都嘈,但近櫃台邊d人就唔敢多聲,而且小小錯佢地都彈反轉頭,好彩而家佢地擺左一部電腦係度,不過唔知點解成Han機,成日要等同埋入多幾次。

接住落來係揾食,唔知邊度有得吃,全無概念,大家有無提議。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味