2010年10月6日 星期三

無奈

跟團或選擇自悠行一樣有問題。一年前跟朋友相約這個月去旅行,她跟我講,攞晒所有大假有咁長得咁長,當時我集中留意一些十二天行程,但到要決定確實日期時又得番九天行程,日子再過一點,通知我得番六日,又她碰上朋友甲約埋一齊,但...對方得四日。
   一開始我和她約好去上海,之後她碰到路人乙話青島好,又改去青島,但她之前同朋友甲話上海或北京,自悠行我要揾好多資料,結果攪得我氹氹轉,終於我決定要到北京,一開始她又舉腳讚成,過兩日就同我講得唔得架,去唔得幾多地方架,搭車好難好麻煩架,你要攞多d資料,咁多旅行社同航空公司,可以夾吓價清楚d先好喎,自己去好麻煩啊,跟團唔使煩呀,尼間唔得第2間囉,一定有間日期夾到我地嘅,而且一定平過我地自悠行,重有其他團友無咁悶,點解你要尼間酒店呀,天氣點呀??一副唔相信我,唉!真係比佢激死。
到今日我想反口唔去得唔得呀。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味